[Pardus-kullanicilari] Yanık kokusu

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
12 Eyl 2007 Çar 01:01:30 EEST

Selamlar,

Bugün kuzenimin bilgisayarına Pardus 2007 (ilk sürüm) kurdum(elinde daha
yenisi olmadığı için). Kurduktan sonra bir dosya indirdik, yaklaşık 20-30 dk
boyunca açık kaldı. Sonra birden kasadan yanık kokusu almaya başladık ve
hemen bilgisayarı kapattık. Birkaç saniye bekleyip windowsu açtık, daha da
koku gelmedi.

Acaba güç yönetiminden kaynaklanan bir sorun sebebiyle bilgisayarın
parçalarının yanıyor olma ihtimali var mıdır?

P4 Dual Core 3.4 Ghz
ATI X200 ekran kartı
ATI AC'07 ses kartı (tanınmasına rağmen ses çıkmıyordu[/dev/snd okunamadı
gibi hataları verdi ama alsaconf yapmayı denemedik])
SkyStar TV kartı

Belki alakasız ama windowsta IE üzerinde bir şey indirilmeye başlandığı anda
bilgisayarı düzgün bir şekilde(aniden değil) yeniden başlatıyordu. Önce
virüsten şüphelendim ama belki de TV kartının ağır gelmesi ve sıcak havanın
verdiği eziyet ile hem bu restart hem de koku sonucuna yol açmış olabilir
diye düşündüm. Tahmini olan var mı?

Teşekkürler.

--
Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr/