[Pardus-kullanicilari] noapic nedir? kurulum yapamıyorum :(

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
12 Eyl 2007 Çar 00:11:46 EEST

Merhaba
şu programı indirin ve bios sürümünüzü bu program ile güncelleyin.
Ardından tekrar kurulumu deneyin.

http://dlsvr01.asus.com/pub/ASUS/mb/flash/AsusUpdt_V71003.zip
(Malesef Asus'un bu aracı sadece M$ windows ta çalışmaktadır. Bu
programı çalıştırırken
açık mevcut antivirus programlarınızı ve benzeri tüm korumaları kapatmayı
unutmayın. Bios güncellemesi yaşlaşık 3 4 saniye kadar sürmesine rağmen bu
süre içerisinde elektriklerin kesilmesi durumunda başınız ağrıyabilir bu konuda
doğacak herhangi bir sorunun sorumluluğunu almıyorum )

--
Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/