[Pardus-kullanicilari] samsung ML1610 yazıcı kurulamadı maalesef

mehmet parduslist at gmail.com
11 Eyl 2007 Sal 20:21:26 EEST

cups yeniden başlatmaya çalışınca verdiği hata
cups hata verdi: Unable to start: cupsd: Child exited with status 1!

bununlabirlikte birde kwrited dinlenen cihaz
Message from syslogd at localhost at Tue Sep 11 20:20:23 2007 ...
localhost cupsd: Unable to read configuration file '/etc/cups/cupsd.conf' -
exiting!

öncesindede samsungun sitesinden aldığım sürücüyü kurdum herşey sorunsuz
tamamlandı ama yine yazmamıştı

11.09.2007 tarihinde Recep KIRMIZI <rkirmizi at gmail.com> yazmış: