[Pardus-kullanicilari] Yeniden başlat sorunu

Hakan boşver hknkkaplan at hotmail.com
10 Eyl 2007 Pzt 01:25:18 EEST

Selam arkadaşlar, ben pardus2007.2 yi yeni kurdum ve çok beğendim. Benim
şimdilik tek sorunum şu, bilgisayarı yeniden başlat dediğimde, bilgisayar
kapanıyor açılırken ekran siyah vaziyette bekliyor ve açılmıyor,
bilgisayarın kapatma düğmesinden ben kapatıp açıyorum, bu sadece yeniden
başlatta oluyor, bilgisayarı kapat dediğimde kapanıyor,(gülmeyin!!)  açarken
windows ve pardus arasında seçim yapmamda da bir sorun yok. Çözüm hakkında
yardımcı olabilirmisiniz. Teşekkürler.
Pardus' u C: de açtığım 20GB. lik bölüme(hda5) yükledim. Windows C: ye
kurulu.

Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview