[Pardus-kullanicilari] Pardus Ingilizce - Firefox Türkçe

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Eyl 2007 Paz 19:42:58 EEST

Abdulkadir Bey,

KEndim de deneyim dedim, ne yaptiysam basaramadim, sanirim bi yerlerde
"Turkce" kilitlenmis Firefox icin. firefox'u baska bir dilde calistirabilmek
icin tek buldugum yol, komut satirindan parametre vermek oldu.

firefox -UILocale en-US

diyince ingilizce oluyor. Bu durumda, kullanicinin hesabindaki menudeki
firefox kisayolunu duzenleyip, -UILocale en-US eklenebilir calistirma
satirina.  Baska cozum bulursam haber veririm.

Emre

--
Emre Erenoglu
erenoglu at gmail.com