[Pardus-kullanicilari] firefox býktýrdý

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
9 Eyl 2007 Paz 12:34:16 EEST

Geçici bir çözüm olarak haberin adresini bulup kaffeine veya diğer
programlarda Aç/URL aç diyerek haberleri doğrudan izleyebilirsiniz.

Videoyu firefox üzerinden izlerken firefoxun kapanma sorunu bende de bazen
oluyor, sonra güncellemeyle düzeliyor, sonra yeni güncellemeyle tekrar
bozuluyor, sonra düzeliyor vs. vs.

09.09.2007 tarihinde kartal ozkan <kartal_oz at yahoo.com> yazmış: