[Pardus-kullanicilari] Spam Engelleme Sihirbazı

Y. Abdülkadir ERTURAN e.centre at yahoo.it
9 Eyl 2007 Paz 00:05:16 EEST

Yahoo.it 'den alınmış bir e-mail kullanıyorum. Tüm gelenlerin başına spam
ibaresi koyuyor. Pardus'la ilgili değil sanırım ama bilen varsa...

Bir de bunu yapmaya çalışırken KONTACT SPAM ENGELLEME Sihirbazını iki kere
çalıştırdım ve maalesef şimdi araç çubuğunda iki adet iki çift düğme oluştu.
Kaldıramadım bir türlü. Sanki elimin ucunda ama beceremedim.

Şimdiden Teşekkürler, İyi hafta sonları.

--
Y. Abdülkadir ERTURAN, AMIEx MA USA
Intr'l Trade Executive

Current OS: Pardus 2007.2 Caracal Caracal
Text-Encoding: utf-8