[Pardus-kullanicilari] HP T65 yazıcı

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
8 Eyl 2007 Cmt 11:46:26 EEST

Sat, 8 Sep 2007 08:40:08 +0000, Bitezli <letanic at hotmail.com> :

> Benim epeyce eski HP officejet  T65 yazıcım var
> (faks,scan,kopi,writer) Windowsta cd sini takıp kurabiliyordum,fakat
> Pardus'u kullanmaya başladım bir türlü beceremedim kurulumu  !
Faks ve fotokopi araçları bilgisayardan bağımsız çalışıyorlar, onları
bilgisayara hiç bağlamasanız bile kullanabilmeniz gerekir.

Tarayıcı için ek bir ayar yapmanız gerekmiyor, menüde "Grafik
Programları" bölümünde tarayıcı programı olan "Kooka"yı açıp kullanmaya
başlayabilirsiniz.

Yazıcı için yine menüde "Pardus Yapılandırma Merkezi"nde, "Çevre
Birimleri" menüsünde "Yazıcılar" kısmına girerek yazıcınızı
tanımlamanız gerekiyor.

                   Doruk