[Pardus-kullanicilari] vmware 6.0 kurulumunda hata: Unable to allocate PCI Ethernet controller. Too many PCI devices already configured. Failed to configure ethernet0.

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
7 Eyl 2007 Cum 23:16:44 EEST

Merhaba,

Pardus 2007.2'de vmware 6.0 kurdum. Kurulumda hata almadım. Ancak
konuk işletim sistemi kurmaya başlayınca ;

Unable to allocate PCI Ethernet controller.  Too many PCI devices
already configured.

hatasını alıyor ve kurulumdan çıkıyor. Aynı hatayı ubuntu 7.04'de de
aldım. İki farklı bilgisayarda denedim. Her ikisinin ortak noktası;
her ikisinde de iki tane ethernet kartı var. Birisinde 1 onboard 1 pci
ethernet kartı, diğer bilgisayarda ise iki tane gigabit onboard
ethernet kartı.

Problem ne olabilir acaba?

Teşekkürler.

--