[Pardus-kullanicilari] tekrar io-slave hatası

Erkan Altan ealt78 at gmail.com
7 Eyl 2007 Cum 07:32:48 EEST

Bildiğim kadarıyla bu durum genelde diskle ilgili bir okuma yazma hatası
sonrasında sistemi diske daha fazla yazıp da daha çok zarar vermemesi
maksadıyla ortaya çıkıyor. Dolayısıyla belki "fsck" komutu ile disk üzerinde
yapılacak bir tarama sorunu çözebilir. Faka bunu yapmadan önce sistemin
X'siz başlamasını ve ssh ile uzaktan erişmenizi kaynakların da read-only
mount edilmesini tavsiye ederim. Ya da bir live-cd yardımı ile fsck
yapılabilir. Uzaktan çözülmesi nispeten zor bir sorun gibi.

06.09.2007 tarihinde Ozer Ozaydin <ozerozaydin at yahoo.com> yazmış: