[Pardus-kullanicilari] pardus artık ücretli mi

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
7 Eyl 2007 Cum 00:37:18 EEST

GNU GPL = "Sen bırakırsan elbet başkası devam eder kardeşim" demektir.
Pardus olmazya yarın paralı oldu ( diyelim zam geldi 3 YKr oldu )
bizde Pardus'un postuna biraz benek çizer bir iki numara bedenini iri
çizeriz olur Panter bu isimde Serbest olarak Dağıtmaya devam edilir.
Kimse hey dur ne ediyorsun diyemez. GNU GPL nedir ne değildir konulu
bir semineri bir sonraki şenlikte kaçırmamanızı tavsiye ediyorum.

--
Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/