[Pardus-kullanicilari] lastfm sınırsız adsl kullacıları için mi???

Hakan Demirbilek hakandemirbilek at superonline.com
6 Eyl 2007 Per 19:56:24 EEST

Lastfm bir p2p uygulaması değildir, dolayısıyla bir şey upload
etmezsiniz. Lastfm internet üzerinden streaming yoluyla sizin
beğendiğiniz ya da beğenebileceğiniz türde şarkılar dinlemenizi sağlayan
bir internet radyosudur diyebiliriz.
Yani upload dan daha çok download yaparsınız. Limitinizin yükselmesi
gayet doğal.