[Pardus-kullanicilari] sudo kullanırken çıkan mesaj

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
5 Eyl 2007 Çar 23:42:45 EEST

Merhaba Necmettin Bey,

Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Son kısımda cp menu.lst
menu.lst.ydk komutuyla yeni bir dosya oluşturmuş oluyorum.
menu.lst.ydk artık sembolik bağ değil. (ls -l diye bakınca öyle
görünüyor). Dolayısıyla asıl dosyanın silinmesiyle menu.lst dosyası
silinecek ancak menu.lst.ydk duracak. Yanlış mıyım acaba?
Ayrıca yedeklenmesi gereken dosya konusunda uyarılarınız için
teşekkürler. Gözümden kaçan bir noktayı sayenizde farkettim. Ancak
oluşturduğum sembolik bağda yaptığım değişiklikler ana dosyaya da
yansıyacağı için şimdiye kadar uygulamada bir problem yaşamadım. Ama
daha dikkatli olmak lazım...
Teşekkürler.

05.09.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: