[Pardus-kullanicilari] Briç

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
5 Eyl 2007 Çar 21:05:20 EEST

Zihni Bey,
Ben sadece konuşmalarda(deklerelerde) göremiyorum pik,kör,karo,trefl
sembollerini ,el dağılımlarında problem yok sembollerde.

Deklere açıklama hangi menüde?
Bu kısmı biraz daha açarak yazabilir misiniz?
-

From: "Zihni Belli" <zihnibelli at gmail.com>

iki yıla yakındır sorunsuz kullanıyorum.deklalere açıklama isteyin. :)
bridgebase hiç sorunsuz ve değişiklik istemeden wine altında
çalışıyor.Bencediğer ayarlarınızı az karıştırın.

05.09.2007 tarihinde Metin Oğuz <metinoguz26 at gmail.com> yazmış: