[Pardus-kullanicilari] sudo kullanırken çıkan mesaj

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
5 Eyl 2007 Çar 15:51:27 EEST

Merhaba,

Evet öyleymiş. Zaten kurulum yaptıktan sonra sistem tarihi yanlıştı.
Saat-tarih ayarlarından baktığımda Genel zaman sunusu (pool.ntp.org)
seçiliydi. Bunu europa şeklinde değiştirince saat düzeldi. Ancak
dediğiniz gibi dosyanın saati ve tarihi yanlış. Bunu nasıl
değiştirebilirim.

r--r----- 1 root root 499 Ara  6  2006 /etc/sudoers

05.09.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: