[Pardus-kullanicilari] pisi depoları yok oldu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
5 Eyl 2007 Çar 09:17:47 EEST

Arkadaşım
İndirdiğiniz isoyuCd ye kaydederken düşük hızda kaydetmeniz durumunda eğer
Md5sum kontrolü tam ise sorunsuz kurulum yapmanızı sağlayabilir.Pardus iso
Cd lerini normal hızda kaydederken x marka ucuz diye aldığım Cd lerde
problem yaşayınca 16x hızında kaydedince sorun oluşturmamıştı.Allahtan o Cd
ler bitti ve netice aldığım bildik marka Cd ye döndüm.Kurulumu yeniden
yapmadan önce Pisi yi kaldırıp tekrar pisiyi kurmayı denediniz mi? Byte
dergisinin verdiği DVD de bir sorun yaşayacağınızı tahmin etmiyorum tabi DVD
den Cd ye aktarırken bir hata oluşturmazsa Cd wrighter iniz.Kolay gelsin

04.09.2007 tarihinde Meteor <yazanadam at ttnet.net.tr> yazmış: