[Pardus-kullanicilari] vpn sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
4 Eyl 2007 Sal 18:15:45 EEST

Ahmet bey bu kvpnc bir yerlere bir log dosyasi koyuyuor olmali. Surada bir
seyler olabilir mi?

/home/kullanici_adiniz/.kde/share/apps/kvpnc/

Bu dizinde, baglanti_adiniz.log gibi bir dosya varsa icerigini gonderirseniz
bakabiliriz.bir de pptp istemcisi yuklu mu? malum kvpnc sadece bir "onyuz",
arkada calisan esas yazilimlar var.

sudo pisi it pptp  (ms pptp server'a baglaniyorsaniz)
sudo pisi it vpnc (server cisco ise)

bunlarin kurulu olduguna emin misiniz? Kurulu iseler, vpnc'yi
sudo -s -H
dedikten sonra komut satirindan kvpnc diyerek calistirmayi dener misiniz?
(umarim display not found falan demez)

Emre