[Pardus-kullanicilari] internet

ozan tatlı ozantatlici at hotmail.com
4 Eyl 2007 Sal 17:24:34 EEST

Arkadaşlar şu an internet kafedeyim size bi türlü soru soramadım çünkü internetim açmıyor herzamanki gibi bilgisayarı formatladım özellikle ethernet kartını yükledim sonra yine interneti yükledim herzamanki gibi ama bu sefer çok yavaş google sayfası bile açılmıyor messenger açılmıyor msn sorun gider dedğim zaman DNS İP yi okuyamıyor gibi görünüyor diyor ve bi de İE çevrimdışı ayaları hatalı diyor bu soruna çözüm bulursanız çok sevineceğim çünkü pardusla ilgili sorularımı yazamıyorum okuduğunuz için teşekkürler...

http://www.live.com/getstarted.aspx