[Pardus-kullanicilari] Komutlar

Taki Cakiroglu takicakb at gmail.com
4 Eyl 2007 Sal 09:42:30 EEST

http://belgeler.org/howto/kitapcik-tuslar.html

http://wiki.linux-sevenler.org/index.php/Temel_Linux_Komutlar%C4%B1_-_Alfabetik_olarak

> Şunu da belirtmek isterim ki, Pardusun geliştirilme amaçları arasında,
komut satırı göz ardı edilebiliyor. Grafik ortamı tercih etmekte fayda var.
Ama tabi ki komut satırı güzeldir hoştur derseniz tercih sizindir.

Sevgi, Saygı, Linux

Pardus komutlarını nerede görebiliriz. Bilgisayarı kapatmak için şu
komutu denedim arkadaşlardan gelen (shutdown -h now)  programı
çalıştırmıyor. Doğrusu nasıl veya benmi yanlış yazıyorum.bunların
listesi nerededir teşekkürler