[Pardus-kullanicilari] pisi depoları yok oldu

Yazan Adam yazanadam at ttnet.net.tr
4 Eyl 2007 Sal 01:13:46 EEST

İyi geceler;

Biraz önce pardus 2007.2 deposunu yukarı taşımaya çalışırken işlemin
uzun sürmesine aldanıp, iptal'e bastım. Fakat  10 - 15 saniye kadar
bekleyip de hiçbir şey olmayınca, bilgisayarımı resetledikten sonra
pisi'yi açınca tüm depo adreslerinin silinmiş olduğunu gördüm. Adresleri
yeniden eklemeyi denediysem de, hata404 aldım ve

/var/lib/pisi/index/kaplan( depo adı )( contrib deposu
)/pisi-index.xml.bz2 -- böyle bir dizin yok

iletisi alınca hemen konquerora dizin adresini yazdığımda açmadı. Hemen
index kısmına kadar olanı yazdım.index dizininde 2007.2 deposunun adı
olmasına karşın içi boştu. Konsol'a geçip,

sudo pisi rdb yazdım ve hemen kaplan deposunu onarmaya geçti. tam her
şey yolunda derken bir noktada onarım kesildi ve hata404 iletisi yinelendi.

sonra sudo pisi ur ve sudo pisi lr komutlarını verdim. sudo pisi lr
komutunun altında 2007.2 deposu var olarak görünmesine karşın pisi'ye
geçince aynı hata iletisini aldım.

Hemen sudo pisi rr yazıp 2007.2 deposunu kaldırmayı denediysem de
maalesef komut hatası verdi ve ne yaptıysam bu hatayı aşamadım.

Bu arada hemen belirteyim; kurulu paketler var olarak görünmesine karşın;

/var/cache/pisi packages dizini yok iletisini alıyorum.

Acaba paketleri kurulum cd'sindeki repo dizininden alıp, 2007.2 deposuna
koysam mı? Ve böyle bir şey var olan paketleri etkileyip, sistem
kararlılığını bozar mı?

Ve repo dizini kurulum cd'sinden Pardus'a aktardıktan sonra adını
değiştirip, /var/lib/pisi/index/ dizinine konulabilir mi?

                                         Mehmet