[Pardus-kullanicilari] Hard Disk bölümlerinin boyutları...

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
3 Eyl 2007 Pzt 14:52:05 EEST

03.09.2007 tarihinde Kubilay KOCABALKAN <kubilay at kocabalkan.net> yazmış:

> QParted ile boyutlar normal görünüyor. Ama sysinfo da durum farklı, bölüm
> boyutu eksik gözüküyor.

merhaba,

tasma>sistem seçenekleri>disk yönetim arayüzünü açın, "yönetici modu" na
basarak
şifrenizi girin, ardından tüm bölümlerin önündeki işaretleri kaldırın ve
kaydet tuşuyla
kaydedin. tekrar işaretleyip kaydedin. "Dosya /etc/fstab güncellendi"
şeklinde
bir bilgilendirme alacaksınız. şimdi sysinfo dan bakın bir değişiklik var
mı?

alakası olmayabilir ama ben disk bölümlerimdeki değişiklikten sonra bu
işlemi yapıyorum.
genelde sorunları çözüyor.

kolay gelsin...