[Pardus-kullanicilari] bölümlendirme

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
3 Eyl 2007 Pzt 14:38:47 EEST

50 GB'lik alan ya da 100 GB'lik alan farketmez. linux kurulduğunda bunun 2-3
GB alanını kullanır. Geri kalan alan boştur. İstediğiniz gibi
kullanabilirsiniz. Ama eğer diski VFAT olarak biçimlendirmişseniz iş
değişir. Size tavsiyem 50 GB alanınız varsa, belgeleriniz, fotoğraflarınız,
müzikleriniz vs. dosyalar için ihtiyacınıza göre (mesela 30 GB) bir alanı
/home olarak kurulumda ayrı bir partition olarak ayarlayıp kalan alanıda
swap ve sistem dosyaları şeklinde ayarlamanızdır. Bu şekilde daha verimli
olur sizin için.

03.09.2007 tarihinde ozan tatlı <ozantatlici at hotmail.com> yazmış: