[Pardus-kullanicilari] Pardustan adsl ethernet ile internete bağlanmak

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
2 Eyl 2007 Paz 15:18:59 EEST

Onur Hocam Metin Bey gizemli bir şekilde "internetten sürücüyü indirip"
kurmuş ve sorun çözülmüş... Herhangi bir paket yapmamıza gerek kalmadı  :)

Yalnız /sbin /usr/sbin gibi dizinler neden normal kullanıcıların path'ında
yok? ifconfig gibi komutları çalıştırmak için illa root olmamız gerekiyor,
bu da işleri zorlaştırıyor çoğu zaman, güvenlik açısından da bir artısı
olduğunu zannetmiyorum. Bilen gider bulur zaten.

Emre