[Pardus-kullanicilari] PiSi

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
2 Eyl 2007 Paz 14:54:01 EEST

Bu kendi arabamızı mı yapalım, yoksa diğer ulusların yaptığı araba var
nasılsa, kendimiz üretmeyelim olanı kullanalım sorusuna verdiğiniz cevaba
bağlı.

Pardus geliştiricileri, "kendi arabalarını yapma" yönünde karar vermiş. Bir
teknoloji üretmiş. Pardus kullanıcıları olarak bunu kullanıyoruz, rpm deb
vs. kullanmıyoruz.

Emre