[Pardus-kullanicilari] DCPlusPlus

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
2 Eyl 2007 Paz 14:46:24 EEST

Arkadaşım
Pardus pisi pk lerini kurar Pardus un yapısı Debin gibi rpm. pk sistemi
kullanum yapısında değildir rpm paketlerini ilk önce tar2gz ye dönüştürüp
konsoldan kurulum yapmanız gerekir ki bunu hiç
önermem.Sisteminizdebozukluğa aksamaya yol açmamak için Tasma Pardus
yapılandırma merkezi Ekle
kaldır ile açılan tabloda yeni paketler kısmında işinizi görecek pkleri
işaretleyip kurabilirsiniz.Buradaki paketler dışında ilave pkler istiyorsanı
modülün üst tarafında ayarlar kısmına tklayıp açılan tabloda yeni depo ekle
seçeneği ile depo ismine contrib depo adresine
http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2007/pisi-index.xml.bz2 yazarak
okeyleyin depoyu yukarı taşıyın Tamamlandıktan sonra eklediğiniz depoyu
oluşturacak bu depodan da istediğiniz pk.leri işaretleyerek kurabilirsiniz
ve rpm pklerle uğraşmanızada gerek kalmaz bilgisayarınızı da risk altına
atmazsınız.Contrib depo ile işiniz bittiğinde Pardus-2007 deposunu tekrar
yukarı taşıyın ki güncellemeler vs. için kolaylık olsun. İyi günler

02.09.2007 tarihinde Lectin <lectin at gmail.com> yazmış: