[Pardus-kullanicilari] Ethernet ile internete modemle bağlanmak

Metin Kocaoğlu metinkocaoglu at ttnet.net.tr
2 Eyl 2007 Paz 13:56:48 EEST

Kıymetli Pardus kullanıcıları arkadaşlar internete ethernetle bağlanmak için 7 gündür , sizlerden gelen uygulamaları tatbik ederek uğraştım durdum. İlgilenen arkadaşlarıma çok teşekkürlerimi sunuyorum.

En sonunda aklıma gelen bir şeyi uyguladım , ethernet kartının sürücüsünü internetten bilgisayara sadece indirdim. Bu kadar pardus tanıdı ve internete bağlandı. Emeği geçen bütün arkadaşlara sonsuz teşekkürler.

     ANCAK TABİKİ YENİ SORULARIM  OLACAK ŞİMDİ ONLARLA UĞRAŞIYORUM. İLGİLENEN ARKADAŞLARA LİVE MESSENGER ADRESİMİ YAZIYORUM, ŞAYET ZAMANLARI OLUR BENİ KİŞİLERİNE EKLERLERSE AŞAĞIDA  SORACAĞIM PROBLEMLERE YANIT DAHA KOLAY ALACAĞIMI SANIYORUM. metinkocaoglu at msn.com

Sorular-   İnternete bağlanınca pardus güncelleme yaptı , bir sürü dosyayı indirdi yeni kurulum gibi. şimdi bilgisayarı ilk açışta karşıma birinci sırada Pardus  2007.2(2.6.18.8-86)  seçeneği  ikinci sırada pardus 2007 caracal caracal seçeneği üçüncü sıradada   windows XP seçeneği çıkıyor.Birinci sıradaki internete bağlanınca eklendi. Ne önerirsiniz birini sileyimmi.
 2-outlook expressi veya mail programını nasıl kuracağım .gmaili buraya yönlendirebilirmiyim. v.s

3-messenger programlarına nasıl gireceğim nerden gireceğim v.s (messenger live, yahoo, icq,skype v.s

ŞİMDİLİK UTANCIMDAN BU KADAR YAZDIM SONRA YAVAŞ YAVAŞ HEPSİNİ ÖĞRETİRSİNİZ İNŞALLAH.