[Pardus-kullanicilari] Ses çok cızırtılı geliyor

Lazarus extacyfunk at gmail.com
1 Eyl 2007 Cmt 18:34:36 EEST

     Merhaba bende'de Creative Sound Blaster Live5.1 ses kartı var ben ilk
başta ses kartı sorunu yaşayacağımı sanmıştım (Bende yaklaşık2 haftalık bir
pardus kullanıcısıyım :) ) ancak korktuğum gibi olmadı forum ve mail ler
yardımı ile bende bu sorunu çözdüm. Görev çubuğundaki ses ikonuna tıkla ve
karıştırıcılara gir daha sonra Front jack (Mixer Output) ve Center/Lfe jack
(Mixer Output) olarak ayarla.Kesin olarak emin deyilim ancak ben bunları
yaparak xp de aldığım ses kalitesinden daha kaliteli bir ses almaya başladım
kim bilir belkide Pardus :) öyle hissettiriyor.
    Umarım sende sorununu çözersin ve Pardus'tan zevk almaya
başlarsın..Saygılarımla