[Pardus-kullanicilari] Ses çok cızırtılı geliyor

LordVoldemort trlordvoldemort at gmail.com
1 Eyl 2007 Cmt 16:31:07 EEST

Merhaba arkadaşlar , pardusa yeni geçtim bir haftadır ses sorunuyla
uğraşıyorum bakmadığım yer kalmadı ses çok cızırtılı geliyor ve sadece
sağ hoparlör den geliyor kulaklık takınca da aynı sorun oldu alsaconf
tan yükledim kmix te oynadım ne yapsam olmadı alsaconf la yüklediğim
sürüceleri nasıl kaldıracağımı bir türlü bulamadım bütünleşik nvidia
AC97 ve creative ses kartım var yardımlarınızı bekliyorum

Saygılarımla...

Çağın Yunus