[Pardus-kullanicilari] INIT TAB FILE

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
1 Eyl 2007 Cmt 13:52:23 EEST

On 01 September 2007 Saturday 13:39:22 e.Centre wrote:
> etc klasoru bos.
> mudur.py var onda bir soun yok gibi. Agdan dosyalarımı bir baska makineye
> alabilmek icin knoppixle actim sistemi ama giris hakki vermiyor rook olarak
> ben de alamiyorum.
>
> bir yol bulacaz ona.. simdi sorun su:
> 30 GB harddiskin ne kadarini pardus zorunlu'ya
> ne kadarını swap'a
> ne kadarını user'a ayirsak?
> herhalde bu bizi ileride benzer olaylardan korur, pardus'u tekrar yukler
> geceriz. Dosyalara zarar gelmez. Tesekkurler!

Pardus Çalışan CD ile açarsanız tty2 (diğerlerine bakmadım) direkt root
oturumu açılmış olarak gelir... Ondan sonra dosyalarınızı harici bir diske
veya çubuk belleğe yazabilirsiniz kolaylıkla.

Eğer /etc dizini boşsa (nasıl olur???) o dizini kurtarmanın bir yolunu
bilmiyorum, bilen varsa yazacaktır.

Kişisel tercih meselesidir, ama eğer Paket Yöneticisi'nde önbelleği açmazsanız
4gb bir / (pardus zorunlu) olarak, RAM miktarından biraz daha fazlasını
swap'a, kalanını da /home'a ayırabilirsiniz bence.