[Pardus-kullanicilari] pc net

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
1 Eyl 2007 Cmt 11:58:21 EEST

2007/9/1, ozan tatlı <ozantatlici at hotmail.com>:

> Arkadaşlar ben bugün eylül pcnet sayısındaki pardusu cd ye yazmayı
> başaramadım derginin dvd sinde winrar lı biçimde var dergide neroyla ıso yu
> açın diyo napabilirim pcnet alan arkadaşlar yardım ederse sevinirim

merhaba,

o aslında rar dosyası değil. "iso kalıbı" ama .iso uzantılı dosyalar winrar
programına
otomatik atandığından ve uzantısının gösterilmemesini tercih ettiğinizden
öyle gibi
gözüküyor. onu hiç bir programla açmadan [1] adresindeki şekilde
yazdırabilirsiniz.

[1] http://www.pardus.org.tr/belgeler/iso_nasil.html

ufak bir not: o derginin verdiği iso çalışan pardus-2007.2 ise onu kuramayıp
sadece
cd'den çalıştırabileceğinizi hatırlatırım. kurulan sürüm ise yazdığımı
dikkate almayın...