[Pardus-kullanicilari] cdrom tanınmıyor

Mustafa Sarı talganlicakrakbusgut at gmail.com
31 Eki 2007 Çar 19:46:37 EET

On Wednesday 31 October 2007 03:24:14 Necmettin Begiter wrote:

> İşinizin bu olduğunu ve bu bilgilere zaten sahip olduğunuzu bilmediğimden,
> sadece "önceden çalışan şey şimdi çalışmıyor" cümlesinden yola çıkarak ve
> öğretmenlik artık kanına işlemiş biri olarak elimden geleni yaptım ;)
> kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları
> Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin. Liste
> mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web
> sayfasına gidin.

Teşekkür ederim. Yanlış anlamayın demiştim :)
Siz, yapmanız gereken şeyi yaptınız. Söylediklerimi kötü niyetle söylemedim.
Ama bir işletim sisteminin bunu yapması normal değil bence. İlk defa başıma
geliyor :)
Malumunuz, Windows'u ne kadar bilirse bilsin, Pardus'u henüz çok kimse
bilmemekte...

Yanlış anlama için tekrar özür dilerim...
--
TalgaNlı Çakrak BuşguT