[Pardus-kullanicilari] Bilgisayarların kontrolu

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
31 Eki 2007 Çar 11:46:25 EET

Selamlar,
Bunun eb güzel yolu Censornet ya da dansguardian gibi bir yazılımı
harici bir makinada devreye almak ve bu makinadan internet'i dağıtmak...
Lokal makinalarda bu tür sınırlamaları koymak çok zor. Firefox'da filtre
eklentisi var ama yasak listesi boş geliyor. Yani tüm kelimeleri girmen
gerekiyor! En güzeli internet'i kontrollü dağıtmanız...

--
Saygılarımla,
Mucip:)

selim yazmış: