[Pardus-kullanicilari] cdrom tanınmıyor

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
31 Eki 2007 Çar 02:22:41 EET

Selam, su anda pardus'ta degilim ama,

ls -la /dev/scd*

komutunun ciktisi nedir eger scd0 gibi bir aygit varsa sistemde veya
CDROM'unuzun nereye takili oldugunu biliyorsaniz (hdc = ikinci ide'nin
master'i gibi) ona gore /dev altindaki cihazi bulduktan sonra, ilgili cihazi
/etc/fstab icine su sekilde ekler misiniz?

/dev/scd0       /media/cdrom0   udf,iso9660 user,noauto,exec  0  0

Burada /dev/scd0 olan kisim sizde CDROM neredeyse o olmali.

Emre