[Pardus-kullanicilari] pardus başlamıyor

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
31 Eki 2007 Çar 02:16:41 EET

Oncelikle dosya sistemini tamir etmemiz lazim. konsoldayken:

fsck.ext3 /sda1

komutunu verebilir misiniz? sda1 yerine, diskiniz nasil taniniyorsa ve hangi
partitiondaysa ona gore uygun cihaz ismini veriniz (hda3, sdb4 vs. gibi).
Hangi cihazin / oldugunu

mount

komutunun ciktisina bakarak bulabilirsiniz. (ya da cat /etc/fstab)

Bunlar olmazsa, calisan veya kurulan CD'yi calistirip, ALT-F2 ile konsola
dusup, oradan fsck.ext3 komutunu calistirmanizi oneririm.

Emre