[Pardus-kullanicilari] cdrom tanınmıyor

Erkan Altan ealt78 at gmail.com
31 Eki 2007 Çar 01:41:43 EET

> Durup dururken cdrom çalışmaz olur mu ? bunun bir çaresi yokmu hangi cdyi
> koysam tanımıyor...
> Her sorunda format atmak istemiyorum, lütfen yardım edin...

Bu kadar aceleci olmayın ve biraz daha sakin olmaya çalışın.

CD-Rom'u takmadan önce ve sonra mount komutu verin her iki durumdaki çıktıyı
da buraya gönderin.

CD-Rom'u taktığınızda neler olduğunu açıkça yazın. Yani, CD ışığı hiç
yanıyormu CD'den dönme sesi geliyor mu geliyorsa kesik kesik mi sürekli mi
vs?

Necmettin beyin söylediklerini yaptınız mı?