[Pardus-kullanicilari] kontact filtre yüzünden sürekli çöküyor

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
30 Eki 2007 Sal 01:52:49 EET

On Tuesday 30 October 2007 00:44:02 Mustafa Sarı wrote:

> Evet,
> Bu filtreyi gelen e-postalara uygula seçtim. filtrede de aşağıdakilerden
> herhangi birini eşle dedim. Ayrıca POP filtresinde klasöre indirmek için
> bir seçenek yok. Sadece belli adreslerden gelen mailleri bilgisayara
> indirip- indirmemekle alakalı bir filtre o zaten. Öyle değil mi?

Evet, POP filtresi ile normal filtre farklı şeyler. Aslında benim sorun "bu
filtre eşleşirse işlemi burada durdur" ile ilgiliydi. Daha önce ben de sizin
durumunuzu yaşadım, çok iyi hatırlamıyorum ama hatırladığım kadarıyla onun
her filtrede seçili olması gerekiyor, yoksa filtreleme işlemi KMail'i
göçertiyordu..