[Pardus-kullanicilari] Güncelleme ... 2007.3 nerede?

Yazan adam yazanadam at ttnet.net.tr
29 Eki 2007 Pzt 13:49:27 EET

Merhaba;

Sabah biraz da yağdı yayacak havanın etkisiyle ve Emekli sandığı işimi
bahane ederek açtığım Pardus'da 29 Ekim sürprizi olur mu acaba diye
sorarak Pisiye girdim ve güncelleme kısmına tıklayıp da güncellemelerin
olduğunu görünce ve bir de çekirdek güncellemelerini görünce heyecanla
güncellemeleri yaptım.

Fakat sysinfo'yu açınca masaüstünden bir düş kırıklığı yaşadım
diyebilirim. Zira hala 2007.2 sürümü görünüyordu.

Ve kurulacak paketlere geçince sol tarafta gördüklerim;

donanım(9)
donanım(15)

Acaba sistemden mi yoksa başka bir şeyden mi kaynaklanıyor bu? Ki daha
önce böyle bir şey yoktu.

                                    Mehmet