[Pardus-kullanicilari] Pardus ve kurumlar.

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
28 Eki 2007 Paz 20:48:47 EET

Merhabalar..
Bir ortamda pardus ve kurumlar içerikli bir tartışma yürütülürken...
Şöyle bir soru ile muhatap oldum.

"ULUSAL İŞLETİM SİSTEMİ" olma iddiasıyla Pardus'u çıkaran TÜBİTAK, bunun
örneğin neden Milli Eğitim Bakanlığı tarafından kullanılmadığını, MEB'in
gidip Microsoft ile anlaştığını açıklayabilir mi?

Ya da özerk olduğunu iddia eden TÜBİTAK, bu duruma itiraz edemez miydi?

Beni sorunun birinci bölümü değilde ikinci bölümü daha çok ilgilendirdi.
Birinci bölüme bir çok cevap verilebilir: Bu soru bakanlığa sorulmalıdır,
bakanlıktaki idareciler bilinçsizdir vs vs.
Ama ikinci bölümün muhatabı doğrudan TUBİTAK.

Kolay gelsin.
--
Müzmin Pardus kullanıcısı
Cumhuriyet Ãœniversitesi