[Pardus-kullanicilari] Kis saati uygulamasi - Avrupa- Kuzey Amerika

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
28 Eki 2007 Paz 16:38:44 EET

Ýyi günler.

Gördüðüm kadarýyla kýþ-yaz saati uygulamasý Avrupa'ya göre ayarlanmýþ. Pardus'u kurduðumda,  Doðu Kuzey Amerika Saatine uyarlamýþtým ama, Avrupa bu gece kýþ saatine geçti. Ancak Kuzey Amerika'da Kasým'ýn ilk hafta sonu  bu uygulamaya geçilir.

Bölge, saat diliminde öntanýmlý olarak 'Genel Zaman Sunucusu (pool.ntp.org)'ndan Kuzey Amerika'ya çevirdim, sonra yeniden 'Günü ve saati otomatik olarak ata' seçeneðine etkin duruma getirdim. Düzenek ekraný kararttý ve yeniden geldi herþey yerine. Ancak saati yine Avrupa'ya göre ayarlanmýþ olarak algýladý. 'Günü ve saati otomatik ata' seçeneðini seçmezsem, Kuzey Amerika saatine geçiyor ama, o zaman da otomatik olarak algýlamayacak.

Bunu deðiþtirecek bir yöntem var mý?

Þimdiden teþekkürler.

Montreal'den esenlikler.

Ömer Özen

Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail