[Pardus-kullanicilari] Firewire (6 pin) ile bilgisayarlar birbirine nasıl bağlanır?

Lectin lectin at gmail.com
26 Eki 2007 Cum 14:58:52 EEST

 İki bilgisayar arasında (birinde Pardus, diğeri WinXp) "firewire" denilen
ara kablosu ile nasıl ağ ("networking") oluştururum? Biraz bakındım başka
sitelerde, ama net bir yere varamadım ve henüz denemedim bu nedenle... WinXp
kurulu bilgisayarda hem "firewire" girişi hem de çıkışı var. Buna karşın,
Pardus kurulu olanda yalnızca bir giriş görünüyor (her iki bilgisayarda da
bahsettiğim portlar pci ilişkili değil; doğrudan kasanın bir parçası
biçiminde).

Yazılım ve/veya donanım sorunları konusunda deneyimi, düşüncesi olanlar
paylaşır ise sevinirim... Başlangıç adımlarım ne/nasıl olmalı?

Saygılar...