[Pardus-kullanicilari] simgeler....

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
26 Eki 2007 Cum 13:10:48 EEST

26.10.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış:

> Masaüstünde boş bir yere sağ tıklayın, "Masaüstünü Yapılandır..."ı seçin.
> Soldan "Arkaplan" sekmesini seçin. Sağda monitör görüntüsünün
> altındaki "Gelişmiş Seçenekler"e tıklayın. Metin rengini değiştirin.

bu durumun yanında çok uzun zamandır sebebini anlayamadığım bir estetik
takıntımı da çözüme kavuşturdum. şöyle ki;
1280x800 çözünürlükteki laptop ekranında ekran yüksekliğine nvidia
sürücülerini
kurmadan önce "kılavuza uydur" seçeneğiyle 10 simge sığarken sürücüleri
kurunca
7 ye düşüyor. windowsta da 10 simge sığıyordu.

bahsettiğimiz kısımda "simge metni için satırlar" seçeneğinin "2" olduğunu
gördüm,
bunu "1" yapınca çok daha güzel oldu. simgenin adı için 2 satır zaten bence
çok da
gerekli değil...

en son bu hale getirdim :) http://imaj.at/25740