[Pardus-kullanicilari] pardustan işletim sistemini bigisayardan kaldırmak sitiyorum

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
25 Eki 2007 Per 21:55:08 EEST

http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?p=41206#41206

25 Eki 2007 Per tarihinde, huseyin bilen şunları
yazmıştı:
> Arkadaşım
> Hatırladığım kadarıyla size daha önce
çözünürllük ile ilgili bir mail
> attığımda bunu okumamış olduğunuzu farz
ediyorum. Alt+F2 ile konsol aç
> akabinde kdesu kwrite /etc/X11/xorg.conf komutunu
gir size yönetici
> parolanızı sorduğu pencereye yönetici
parolanızı girip  enterleyin açılan
> xorg.conf dosyasında section "screen"
bölümündeki çözünürlük değerleri olan
> satırın başına "1024x768" ilave et kaydet çık
bilgisayarını yeniden başlat
> ekran kartın bu çözünürlüğü destekliyorsa
Tasma dan bu çözünürlüğü seç
> işlemin tamamdır.Pardus sisteme zarar vermesi
windowsun verdiği zararın
> yanında hiç den de hiç tir.Fikri sabit
yaptığınız ve de kullanım becerisi
> için araştırma ve uygulama hevesiniz
olmadığına göre siz winxp yerine vista
> da kursanız aynı yakınmayı yaparsınız.Kolay
gelsin

> 25.10.2007 tarihinde firehawk <ahmet1985 at gmail.com>
yazmış:
sorun yaşayan ve sık sık ahat
aydır 1024x780 yapmay çalışan ben
bilgisyardan kaldırma
zarar vermesinden

adresini
gönderin. Liste
http://liste.pardus.org.tr/arama web

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da