[Pardus-kullanicilari] pardustan işletim sistemini bigisayardan kaldırmak sitiyorum

Mustafa Sarı talganlicakrakbusgut at gmail.com
25 Eki 2007 Per 21:06:28 EEST

On Thursday 25 October 2007 20:33:16 firehawk wrote:
> çünkü şifreli wireless ağa bağlanırken sorun yaşayan ve sık sık ahat veren
> ve de ekran çözünürlüğü için 3 aydır 1024x780 yapmay çalışan ben
> yapamıyorum en azından bu işletim sistemini bilgisyardan kaldırma konusunda
> yardımcı olun lat topumun donanımına zarar vermesinden korkuyorum.

Dosya yöneticisiyle /etc/X11/xorg.conf dosyasını açıp, ilgili
satıra "1024x768" yazman yeterli olacaktır. Wireless konusunda birşey
diyemeyeceğim, çünkü hiç denemedim...

İlle de kaldırmak istiyorum diyorsan ki bence kaldırma. En basiti tak Windows
cdsini ve bölümleri kaldırıp yerine Windows kur.

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT