[Pardus-kullanicilari] pisi index hatası

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
25 Eki 2007 Per 19:58:06 EEST

bende bulunan güncellenmiş paketlerde oluşan bir klasörü yerel depo olarak eklemek için index  dosyası hazırlıyordum. Ancak pisi index komutu aşağıdaki hatayı veriyor:
--------------------------------
Şu andaki dizini indeksliyor.
* . altındaki PiSi dosyalarının bir indeksi yapılıyor
Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
'NoneType' object has no attribute 'obsoletes'
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
Bir yardım lütfen.
Besim

 Yahoo! Answers - Get better answers from someone who knows. Tryit now.