[Pardus-kullanicilari] MSI VR330X Wireless sorunu

Fatih Genç fatih.genc at linux.org.tr
25 Eki 2007 Per 13:58:34 EEST

> merhaba arkadaşlar;
>
> VR330X notebook aldım. ilk Pardus'u kurduğumda wirelessı otomatik tanıdı
> WEP şifremi girdim ve güncellemeleri yaptım. sonra sistemi yeniden
> başlattım. ve wireless gitti. şu anda modemi görmesine, şifreyi doğru
> girmeme rağmen doğru ip'yi almıyor. tahmin ettiğim kadarıyla doğru
> olmayabilir elbette: nvidia-new paketlerini kurduktan sonra gitti.
>
> iwconfig komut çıktısı:
>
> rausb0 RT73 WLAN
>  Link Quality:0 Signal level:0 Noise level: 113
>  Rx invalid nwid:0 invalid crypt:0 invalid misc:0

> [...]

     Sistem başladıktan sonra tekrar tarayıp modemi seçtikten sonra
bağlanmayı denedinizmi aynı kartı kullanan msi marka laptobum var ve her
bilgisayarı yeniden başlattığımda o bahsettiğiniz ip adresini alıyor
ardından tarama yapıp bağlanınca alması gereken ip adresini alıyor
İyi günler

Fatih Genç
http://fatihgenc.pandela.net