[Pardus-kullanicilari] pisi it * 'da paket atlama

Alper OGUZ Alper.OGUZ at bimar.com.tr
24 Eki 2007 Çar 16:09:07 EEST

Merhaba,

> From: Selim Tavşan
> kurmak istemediğiniz paket için parametre verebilirsiniz. kullanımı şu şekilde:
> pisi it *.pisi -x kurulmayacak_paket

# ls /var/cache/pisi/packages/ |grep -c pisi
391

Bunun icinden mükerrer paketleri secmek pek pratik olmaz. :)

> ama aynı versiyona sahip paketin tekrar kurulmasında bir sakınca yoktur diye düşünüyorum.

Dogrudur ama insan yine de cekiniyor, ornegin cekilen paket bozuk olabilir vs. Bir de zaman kaybi, 400-500 MB tutan paketlerin bir daha kurulmasi beklenebiliyor..

> ayrıca pisi help komutunu biraz dallandırarak istediğinizi bulabilirsiniz.
> pisi help komut şeklinde, mesela bu durum için pisi help install komutunun çıktısını
> bir inceleyin derim...

Bu biraz isime yaradi, en azindan -y ile herseye evet dedirtip basinda beklemeyecegim.

Cok tesekkurler

Alper Oguz