[Pardus-kullanicilari] 2007.3 'ten haber yok mu?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Eki 2007 Çar 16:03:53 EEST

Merhaba
Daha önce yanlış hatırlamıyorsam Pardus dünyasında Pardus 2007.3 sürümünün
Kde 3.5.8 ile geleceği ve Pardus 2008 için KDE 4.0 a geçilmeyi erken
bulduklarına dair bir haber okumuştum.Bu habere göre Pardus 2007.3 ün
çıkışının bu haberi yorumladığımızda bu ayın sonu ile önümüzdeki ayın başına
rastlayacağı gibi tahmin yürütmemiz mümkün.Tabi yeni sürüm hazırlıklarına
paralel olarak hata .pardus.org daki istek ve öneriler ile girilmiş
hatalarda düzeltmeler yanısıra Türkçeleştirme çalışmaları da etkili
olacaktır.Şu an kullanmakta olduğunuz Pardus 2007.2 ihtiyaçlarınızı
karşılıyor ise fazlaca heyecana ve tabi sabırsızlığa gerek olmadığı
kanısındayım.En büyük sabırsızlık göstermesi gerekenler ise ekran kartları
ile wireles kartlarının kapalı kaynak kodlu olması sonucu Pardus u
rahatlıkla kullanabilememeleri.İyi günler

24.10.2007 tarihinde Alper OGUZ <Alper.OGUZ at bimar.com.tr> yazmış: