[Pardus-kullanicilari] pisi it * 'da paket atlama

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
24 Eki 2007 Çar 15:50:03 EEST

24.10.2007 tarihinde Alper OGUZ <Alper.OGUZ at bimar.com.tr> yazmış:

> Merhaba,
>
> Bir Pardus 2007.2'den baska bir 2007.2'ye onu da güncelleme amaciyla
> /var/cache/pisi/packages'i kopyaliyorum. Ancak yeni kurulan makinede önceden
> 1-2 güncelleme yapilmissa pisi it * dedigimde güncel paketler icin "Aynı
> versiyona sahip paketi yeniden yerleştireyim mi? (evet/hayır)" diye soruyor.
>
> Normalde hayir diyerek o paketi kurmayip sonraki pakete gecmesini
> beklerim, ama 'h' dedigimde program sonlandirildi diyerek cikiyor. Bana bu
> bir eksik gibi geldi. pisi it * dedigimde dizindeki dosya listesini aldigina
> [...]

merhaba,

kurmak istemediğiniz paket için parametre verebilirsiniz. kullanımı şu
şekilde:
pisi it *.pisi -x kurulmayacak_paket

ama aynı versiyona sahip paketin tekrar kurulmasında bir sakınca yoktur diye
düşünüyorum.

ayrıca pisi help komutunu biraz dallandırarak istediğinizi bulabilirsiniz.
pisi help komut şeklinde, mesela bu durum için pisi help install komutunun
çıktısını
bir inceleyin derim...

iyi günler...