[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007-2 iso sorunu?

Mustafa BAYRAMGiL mmb at hacettepe.edu.tr
21 Eki 2007 Paz 18:56:51 EEST

merhaba,

pardus 2007.2 yi ne zaman yazdığımı hatırlamadığım bir cd den bil. kurmaya
kalktığımda değişik aşamalarında kurulum kesildi bir daha indirdim yazdım gene
değişik aşamalarda kurulum kesildi özetle kuramadım. sonuçta ram değiştirmiştim
eski ram leri tekrar taktım durum düzeldi.

md5sum dosyasını indirip iso ile aynı dizini yerleştirdikten sonra md5sum -c
md5sumdosyası biçiminde kontrol edebilirsin.(linuxda kullandım)

paralel indiriciler kullanmıyorsan dosyanın bozulmasını düşük olasılık olarak
görüyorum.

iyi çalışmalar