[Pardus-kullanicilari] 1.S-Video 2- Askýya Alma veya Hazýrda bekletme 3- Þifresizde olsa wireless aðlarýna baðlanamama

Fatih Genç fatih.genc at linux.org.tr
20 Eki 2007 Cmt 23:45:12 EEST

> Þifre korumasý olmamasýna raðmen wireless accespointlere baðlanamýyorum.
> Kablosuz aðlarý tara dediðimde kablosuz aðý görüyor fakat baðlan dediðimde
> 169 la baþlayan bir IP alýyor ve internete baðlanmýyor.

Benim bilgisayarýmda da bu 169 ile baþlayan ip bilgisayarýmý ilk açtýðýmda
oluyor. Her seferinde yeniden tarýyorum ve baðlanýyorum ancak o þekilde
almasý gereken ip adresini alýyor bu neden olur o ip adresi nerden gelir
bilmiyorum doðrusu bilen biri varsa ve bizi aydýnlatýrsa sevinirim

--
Fatih Genç
http://fatihgenc.pandela.net